sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

MACARON - MISSION IMPOSSIBLE???


Oon seuraillu, kun muut reissailee mm. Pariisissa, Lontoossa tm. suurkaupungeissa ja ostelee ihanista herkkupuodeista täydellisen näköisiä ja makuisia macaron-leivoksia!!!!
MÄ päätin opetella tekee niitä IHAN ITE.

taivas rajana!!!


kauniit rasiat tekee niistä jotenkin ylellisen oloisia :)



Oon nyt puolen vuoden sisällä yrittäny yhteensä ehkä 5-6 kertaa ja muistelisin, et ne ekat olivat parhaiten onnistuneita (kuva alla), loput ollu joko liian ohuita, halkeilleet, tummuneet liikaa tai jääneet raaoiksi. Mutta en aio luovuttaa. Vois jossakin kohtaa tulla halvemmaksi tilata netistä macaronit/lähteä hakemaan niitä sieltä Pariisista, mut tahtoo ite oppia!!!!

Aika littanoita nämäkin, mut tuo reuna näyttää aika hyvältä!!!



Kaunista!!! #&%¤tana!!



Huomaatte varmaan, että yrityksiä oli kaksi!!!! Hyvä, etten yöllä noussu vielä kolmannen kerran yrittämään!!!! Heh!!! No marenki on hyvää ja säilyy pitkäänkin purkissa, menee sitten, vaikka jätskin kyytipoikana!!!

säälittävää :)

Viimeisestä satsista tuli 5, siis vain 5 siedettävän näköistä!!!! En ihan viitsinyt alkaa tekemään tuorejuustosta tmv. tahnaa sinne sisuksiin, valmis maapähkinäsuklaalevite sai kelvata.


Reseptiä laitan vast sit, kun saan nää pirulaiset onnistumaan, mut googlettelemalla löytyy monia reseptejä!!! Kertokaa mulle, jos osaatte/opitte näitä tekemään!!! Mulle sais vähän antaa vinkkejä!!!






Nauttikaa auringosta!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti