keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Huomenna näytönpaikka!!!

Täällä ollut vähän surullinen olo, koska oon ollu kipeänä monta päivää. Jalat ja alaselkä puuduksissa, eikä kävely tahdo sujua. Istuminen pahentaa tilannetta, joten oon pötkötelly sohvalla pari päivää. Huomenna olis haastattelu sinne kouluun, johon vakaasti oon päättänyt mennä. Onneks rakas siippani on suostunut mut viemään, koska ajamaan en nyt kykene. Koulu on tietoinen mun sairaudesta ja halusivat minut sinne haastatteluun, JÄNNITTÄÄ!!! Toivottavast ei katso mua liian rammaksi!!! Koulu on Tampereen ammattikorkeakoulun Helsingin yksikkö ja sinne siis sisustussuunnittelua opiskelemaan, ensin puoli vuotta sisustusassistentiksi ja siitä sitten sisustussuunnittelijaksi reilu vuosi. Opiskelu tapahtuis etänä ja lähipäiviä olis joku neljä kuussa eli sopis mulle NIIIN hyvin. Pitäkäähän peukkui!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti