lauantai 5. toukokuuta 2012

05052012

Eilen töiden jälkeen suunnistin ihanaisen Heidin luokse. Hän halusi tarjota minulle kuumakivihieronnan ja enhän minä voinut tästä kieltäytyä. Mikäs sen parempaa, kun aamun jumppien jälkeen päästä pariksi tunniksi rentoutumaan. Ihan käsittämättömän ihanalta ja rentouttavalta se tuntuikin. Kivien lämpö, niiden kovuus ja samaan aikaan sileyden aikaansaama pehmeys (puhumattakoon taitavasta hierojasta) sai kyllä lihaslukot auki ja ihan mielettömän rentoutuneen olon. Olin kuin uusi ihminen, kun hoito oli ohi. Nukuin seuraavan yön paremmin, kuin TOODELLA pitkään aikaan. Heidin palveluihin pääset tutustumaan tästä. Voin suositella lämpimästi.




Tänä aamuna heräsin aikaisen leipomaan siskon tytölle kakkua. Nukku-Matti kakkuun päädyttiin pitkän harkinnan jälkeen.




Kun olin saanut kakun puolivalmiiksi, säntäsin töihin pitämään jumppaa meidän reippaille Kevyt Sankareille. Heidän tunneista tulee aina niin hyvälle mielelle. Tunnin jälkeen kotiin viimeistelemään kakkua, laittamaan tyttöjä juhlakuntoon ja sitten eikun juhlimaan.
Juhlien jälkeen oltiin vielä pari tuntia pihalla puutarhahommissa ja NYT voin sanoa, että todellakin olen iltasiiderini ansainnut....

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille. 

2 kommenttia:

  1. Kiitoos!! Tosi söpis kakku, tuli hyvät 2v. kuvat kun mekko mätsäs kivasti kakun väriin =)

    VastaaPoista
  2. Kiva, että kelpas. Hyvät kuvat olis tullut muutenkin, niin on söpö kaksvuotias =)

    VastaaPoista